???????

2kommentarer

Ja ibland fattar jag ingenting. Jag blir så fruktansvärt arg :( Men men livet ska väl vara såhär. Folk ska göra en besviken, arg och ledsen, sånt man får stå ut med, i varje fall jag.

Nej fy fan för allt just nu! Vill bara boka en biljett någonstans och dra härifrån! Slippa alla i denna jävla stad, slippa bry sig om vad som händer, och bara kunna slappna av, leva livet och må bra. Det är något jag strävar efter varje dag. Jag har kommit en bra bit på vägen och det känns sjukt skönt!

Ja ja, orkar inte skriva mer på denna blogg som ingen kommenterar på....

Natti!


/ Madeleine

2 kommentarer

?

30 Dec 2009 21:02

håller med, bor bara stöddiga fittjävlar i denna fitthåla, tror de är mer än andra. men låt de tro det,för så är ju inte fallet. ;)

Jasmine

31 Dec 2009 09:47

hörreduru! stå ut, för jag kommer att behöva dig mer än någonsin snart. <3

Kommentera

Publiceras ej