3 av 5 prov avklarade!

1kommentarer

Idag har vi haft prov hela dagen. Kom hem for nagon timme sedan. Har gjort teoriprov, skriftligt drinkprov (80 drinkar) och free pouring prov. Har ingen aning hur det gick pa nagot. Men jag tror det gick skit, for mycket att lara sig. Sa jag ar installd pa att inte klara kursen, sa man inte blir sa besviken. Tror det kan vara det basta!
Men om jag inte klarar kursen sa ar jag anda nojd att jag gatt den och det har varit en rikig upplevelse har nere och sa tror jag att man far latt jobb aven fast man kuggat pa teoriprov. Det ar ju inte liksom det man har anvandning for. Det ar ju det praktiska och det kan jag ju :D

Ikvall blir det ganska lugnt! Ska ut och ata med amandas och tobbes mammor :) Trevligt och gott ska det bli!
Sen blir det lite plugga pa drinkar, for imorgon ar det barprov, da ska vi blanda 8 drinkar som lararna bestammer. Sen ar det aven flairing prov. Det kommer inte ga bra, haha.

Sen pa torsdag ar det bara avslutningsmiddag sen ar det slut :D Sa blir det SOLA och BADA de 3 sista dagarna :D Skont det ska bli att fa slappna av :)

Ja mamma, tiden har gatt jattefort har nere. Helt sjukt! Men det har varit himla roligt! Och man har fatt sa mycket nya bra vanner, som jag verkligen ska halla kontakten med :D

Och snart far jag reda pa om jag kommer in pa skolan i var. Forsta antagningen ar nu i borjan av december, spannande! Skulle kunna flytta till orebro :D For nu kanner jag nagra fler dar. Och amanda ar helt underbar som person, riktigt rolig! Sa det skulle vara kul att bo dar! :D

Skriver nar jag fatt antagningsresultatet :D

Ha det bra!
Puss!


/ Madeleine

1 kommentarer

sillen

01 Dec 2009 17:22

hoppas du klarar kursen ! =D . du får skriva sen när du vet !

Kommentera

Publiceras ej