2 dagar kvar till jul! :/

1kommentarer

Var tog tiden vägen ? Det är 2 dagar kvar till jul liksom. Äh fy fan ! ;) Blir säkerligen trevligt! :) Har bara 2 julklappar att dela ut i år, haha. Och jag får bara en i år, eftersom jag redan fått mina ;D haha. Ja ja det var väl skit samma egentligen :).

Idag blir det en visit hos mormor, Sandra om jag hinner och sen iväg och äta middag hos Tobias och Tomas :)

Så ska väl ta och sminka mig lite, så man inte ser ut som ett lik ;)

Tack Jasmin för igår, det var jätte kul att ha dig här hela dagen! :D Hör av dig om det är något !! ♥



Vill bara säga att jag har världens bästa vänner! Tack för att ni finns! ♥


GOD JUL & GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!




/ Madeleine

1 kommentarer

Jasmine

22 Dec 2009 15:10

tack själv sötfis :) du är bäst

Kommentera

Publiceras ej