Inflyttning klar!

1kommentarer

Jahapp då har man bott i Ludvika i 2 dagar och det känns bra. Har faktiskt fått bra ordning, har bara lite grejer som ska upp på väggarna. Sen är det klart :)
Har redan haft lite besök. Sandra, Lukas och Richard kom förbi idag, följde med dem hem en stund och de bjöd som vanligt på mat ;) Tack, ni är bara för söta!
Var nyss och handlade lite på Willys, det var nära och bra, så det får bli den affären jag spenderar mina matpengar på framöver. Om man inte har vägarna förbi MM någon gång när man har skjuts ;) haha.

Känns skönt att flytta från Falun, men det känns även lite konstigt. Man har ju bott där i 1½år med kärleken och nu ska man helt plötsligt bo själv i en ny lägenhet. Ni som nu tänker att jag och Elias har gjort slut, så är det inte. Han ska hälsa på sin kusin i gbg i kanske 1 månad. Och sen kanske resa lite. Därför jag bor här själv. Hoppas på skolan i vår eller en annan lite hemlig grej som Sandra fråga mig om idag ;) Livet har mycket möjligheter! Ska fundera på vad som är den bästa :) Man måste ju testa sig fram..

.... och ja Sandra det skulle vara jätte roligt! Ett bra förslag faktiskt! :) Vi kan kolla upp det, helt klart!


Är lycklig just nu! Jag är nära alla mina vänner. Jag behöver inte sitta hemma och ha tråkigt! Och jag behöver inte hänga Elias i hälarna för att jag inte har någon att umgås med på fritiden. Vilken lättnad att ha kompisar igen! Och inte vilka kompisar som helst! De mest underbara som finns! ♥ 
Väldigt tråkigt att vara ifrån älsklingen så länge bara. Kommer bli jobbigt, men ska klara det! :) ♥ Måste ju vårda förhållandet lite, eller vad man ska säga. Kan ju vara bra att längta lite efter varandra. Älskar dig!

Jaja, nog om kärlekspsykologi ;) haha.

Kom gärna och hälsa på mig alla nära och kära! :)


Nu blir det tacos och sen kanske lite popcorn.




/ Madeleine

1 kommentarer

Jasmine

02 Sep 2009 09:43

Hej gumman, lust att ringa mig när du ser dethär? Jag är på jobbet, vet inte när du vaknar. Puss

Kommentera

Publiceras ej