Mycket på gång!

1kommentarer

I helgen var det dags för Elias att hoppa fallskärm, men det var för molnigt, så det blev inställt. Så vi for vidare mot Stockholm och Gröna Lund. Det var jag, Elias, Stefan och min bror som hade en super trevlig och pirr i magen dag. Vi åkte allt det värsta som fanns. Pirrade sjukt mycket i magen när man satt sig i fritt fall första gången :) Andra gången var det inte lika illa ;) haha. Men så roligt vi hade!! Måste göras om.

Just nu sitter jag och funderar på massa grejer! Ska flytta till Ludvika i slutet av denna månad, OM jag inte kommer in på skolan. Det andra urvalet är på gång, och snart får man se andra antagningen. Man kan ju hoppas, men det ser mörkt ut. Är lite positiv men samtidigt negativ för att inte bli alltför besviken om jag inte skulle komma in.
Lägenheten som jag kanske kommer få i Ludvika ligger på notgården, det är en 2.a med stor balkong :) så där ska jag göra uteplats åt Rufus! Kommer bli skit bra! Och något ännu bättre, ska tapetseras om i alla rum ;D Kan jag verkligen ha sådan tur att jag får den? Ja vi får som sagt se i slutet på veckan. Och då vet jag antagligen resultatet från skolan också. :) Det är mycket att stå i just nu. Måste börja packa, och fixa arbetsgivarintyg osv.

Och nu ska jag städa lite. Kommer folk och tittar på vår lägenhet på torsdag. Så lär väl passa på att städa när man orkar ;)


/ Madeleine

1 kommentarer

"åksjuk"

04 Aug 2009 15:03

Men draaa ååt helevtee Fy för KATAPULTEN!!!! jävla spymaskineri ;)



Kanonrolig dag :)

Kommentera

Publiceras ej