Idioter!

2kommentarer

Hur känslokalla människor finns det egentligen? Jag blir så fruktansvärt arg på folk som ska vara elaka! Fick veta idag att Rufus uppfödares katt (rufus bror) har blivit förgiftad och dött. Förgiftad av människor, människor som fan inte borde leva själva. Hur kan man vara elak mot ett oskyldigt djur. Nu har jag fått svar på varför jag har min katt som inne katt.
Uppfödaren hade även hört om hur folk hade sett hur de slagit katter med brädor som de satt spik i. Jag förstår inte hur man kan vara så grym.. Fy fan rent ut sagt. Jävla idioter! Blir fan riktigt ledsen när jag hör att folk utsätter djur för sånt. Folk är fan inte riktiga nuförtiden. Usch!
Kommer verkligen hålla Rufus inne nu. Iaf tills man flyttar till hus på landet eller något, där man vet att de får vara ifred.

På tal om något annat, här packas det för fullt. Mamma var här igår, hon putsade alla fönster, jag packade lite och tog ner alla gardiner, så nu ser det väldigt tomt ut här. Men det är ju bara en vecka kvar :) TACK mamma! <3
En vecka sen blir jag din granne mino! <3 ;D i 12 dagar iaf :) haha.

Blir kanske utgång på lördag, med Carro! Jättekul att du frågade :) blev superglad! :)


Var på kupolen en sväng idag, trevligt, men inhandlade ingenting. Elias handlade lite grejer dock. Vill köpa en soda stream, kanske blir efter jag flyttat till Ludvika. Skönt att slippa bära på flaskor och panta dem sen.

Nu blir det film med min underbara Elias <3.

Puss och godnatt!

/ Madeleine

2 kommentarer

jennifer

21 Aug 2009 09:13

usch! ja sånt blir man verkligen erg över. Jag sitter här och kokar nu när jag läste det. Såna människor borde sänkas på havets botten!

Dags att flytta snart vännen. det ska bli skönt att ha dig närmare. Kramar!

cat

22 Aug 2009 10:59

Usch och fy fan! Man borde ha dödsstraff på sånna människor, för det är ju vetenskapligt bevisat att om man gillar att plåga djur så kommer man förmodligen att utveckla psykopat-egenskaper. Jag litar på det faktumet eftersom det är Leif GW Persson som sagt det= min idol!!



Yey.. jag kommer också ikväll och festar!!!

Ses då, puss!

Kommentera

Publiceras ej