I knew it! Fuck!

5kommentarer

Jahapp då har man fått besked på skolan, Reserv 120 på betyg och reserv 61 på högskoleprovet.
Har även fått svar om lägenheten på notgården som skulle varit perfekt för mig och Rufus, men med min vanliga tur, så var det helt plötsligt 2st före mig. Så det var den lägenheten det. F*n varför ska man ha sån otur jämt. När kommer min otur att vända egentligen?
Först träffar man människor som man tror är ens vänner, sen kommer man inte in på skolan, och man får inte lägenheten som man verkligen skulle vilja ha, och som passade med utflyttning och inflyttning, för den var tom redan nu. Vill bara skrika rakt ut!! :(
Allt är bara skit !





/ Madeleine


Jag önskar att jag någon gång kunde få ha lite tur.

5 kommentarer

Stefan

05 Aug 2009 17:33

Men fuck va trökigt.... :(

Lider med dig!



Men hur kunde det bli sådär med lägenheten? låter sjukt..

reb

05 Aug 2009 18:38

fan vad trist, men kanske att du har tur på lägenheten iaf ;) hoppas de säger nej dom som är före :)

jasmine

06 Aug 2009 10:31

Gumman, jag har inga pengar på mobilen känner mig så dum som aldrig hör av mig. Vill prata lite med dig snacka om skolan & framtiden & allt. Hur jobbar du nästa vecka? Jag är ledig måndag & tisdag, vill du ses då jag har INGET planerat (svara i sms) allt kommer ordna sig jag lovar det på ett eller annat sätt. Usch livet är lite för krångligt ibland. Kramar om, mino. <3

jasmine

06 Aug 2009 12:18

hallå din skitkorv det var jag som ringde från skyddat nummer. ring mig :)

jennifer

07 Aug 2009 12:15

Usch vad tråkigt! Men vännen, då är vi två med samma otur. Alltid nåt som ska krångla. Du får flytta in hos mig :)

Kommentera

Publiceras ej