Grillning på G!

1kommentarer

Jajemänsan! Nu är det kött och majskolvar på grillen. Grillmästarna är nere och fixar :) Dvs Elias och Stefan. Just nu sitter jag och tänker på hur underbart allt kommer bli i höst. Jag kommer vara i samma stad som mina nära och kära. :) Kommer dock bli jobbigt att vara ifrån älsklingen så länge, men det ska nog gå bra :) Du får lova att komma och hälsa på med jämna mellanrum ;) <3

Det har varit en bra tid här i Falun:
Jag och Elias flyttade tillsammans till något eget, riktigt mysigt och roligt. Så himla skoj att inreda och dona i lägenheten. Och även lite spännande samtidigt!
Började på nytt jobb och fick underbara arbetskamrater.
Träffade Cat, en bra kompis som man träffar alltför sällan, men vi hade våra bra och minnesvärda stunder! Jag lovar att komma och hälsa på dig! :) Saknar dig! Du är en rolig och glad prick! Du sprider glädje.
Träffade en annan kompis och vi hade också riktigt kul, men sen gick det utför och ut i sanden. Men så kan det vara. Inte alltid det är så lätt. Jag har dock haft en underbar tid här med er. Tack för den här tiden! Kanske kommer tillbaka någon gång i framtiden, vem vet ;)

Nu hoppas jag köttbitarna är färdig grillade snart! Är jätte hungrig! :)




Slänger in en gammal bild på mig, är nog 3 år gammal ;D


/ Madeleine

1 kommentarer

Cat

11 Aug 2009 10:16

Åhh vad fin du är! Skönt att läsa att du åtminstone får tag på din lägenhet som du ville ha! Det var väl inte meningen att du skulle till Karlstad än ;) satsa igen nästa år bruden! Vi måste ses snart ja!! Du är alltid välkommen hit o hälsa på!

kram o puss

Kommentera

Publiceras ej