Fredag!

2kommentarer

Nu är det äntligen fredag. Denna fredag kommer bjuda på ganska mycket. Har varit ute och sprungit runt kolgårn, ooh shit vilken dålig kondition man har fått. Nu måste man ta tag i den igen.. Nu har man nyss duschat och lagat mat, det blev potatis, lax och kokade morötter. Riktigt mumsigt!
Innan älskling kommer hem från veckans jobb ska jag försöka hinna med lite grejer som måste göras. T.ex. diska, packa ner lite köksgrejer i kartonger och ordna till mig lite. Ska kolla på elias fotbollsmatch mot korsnäs som börjar 18.00. Får hoppas de vinner denna gång ;)
Nej jag lär sätta igång om jag ska hinna med allt.




Slänger in en bild på mig och jennifer, togs för 3 år sen. Gud vad tiden går fort!
Hade så sjukt kul med dig denna kväll!
<3

Ha en bra helg allihopa!

Håll tummarna för fint väder imorgon, då älskling ska hoppa fallskärm.

8 dagar kvar!



/ Madeleine

2 kommentarer

jennifer

22 Aug 2009 16:19

åh herre gud vad tiden springer iväg! Vi hade så grymt skoj den kvällen. Vi får fixa en till sådan :)

jennifer

22 Aug 2009 16:19

åh herre gud vad tiden springer iväg! Vi hade så grymt skoj den kvällen. Vi får fixa en till sådan :)

Kommentera

Publiceras ej