Det gick fort!

1kommentarer

Det var attans vad fort det gick att få bilen såld. Satt in annons på blocket i söndags och idag onsdag sålde vi den. Känns lite tråkigt ändå, men tänker man på pengarna man får när vi sålt den och pengarna man spar varje månad så blir man glad :) Sålde den för bara 3 tusen mindre än vi köpte den för, det är ju riktigt bra. Har ju ändå haft den ett år och kört ganska mycket med den. Men jag är i alla fall glad nu! :)

Som sagt åkte till Ludvika igår. Var på stan med mamma och sen gick jag till Jasmine, där jag kollade hur jag kunde möblera min lägenhet (hon bor i en likadan som jag ska flytta till). Det såg lite mörkt ut, kommer nog bli lite trångt men det ska gå :) Litet men mysigt :)
Mamma kom och hämtade mig på stan på em, vi åkte på Dollar Store och kikade lite. Åkte hem och mamma gick en promenad med Melou. Tänk nu kan jag ha honom på besök oftare :) yeay!
På kvällskröken hyrde vi en film, och köpte godis :) Filmen var dock inte sådär jättebra, men det var mysigt! Ibland är det så skönt att bara komma hem till mamma och mysa runt. Så rogivande på något vis.

En till positiv sak i höst är att jag kan ta mig mer tid att åka ut till pappsen! :) Blir ju lite närmare nu, ska bli bättre på att hälsa på!

Och alla kompisar, yeay! Det kommer bli härligt att umgås med er lite oftare :)

Nej nu ska jag åka och handla lite tror jag. Det behövs lite grejer i frysen..

/ Madeleine

1 kommentarer

Emelie

13 Aug 2009 13:50

Hallå käre du!!



Vad är det jag hör? ska du flytta tillbaka till Ludvika? Hoppas allt är bra med dig!

Hoppas det blir bra med flytten:)



massor med kramar till dig!!

Kommentera

Publiceras ej