Äntligen en bra dag!

3kommentarer

Idag har varit en bra dag. Jag gick upp halv 10, då ludvikahem ringde och väckte mig kvart över 9. De meddelade att min mor får skriva på borgen papper så länge tills jag får stämpla. Och det var ju positivt, så på tisdag ska jag till Ludvika och skriva papper på lägenheten, och sen i slutet av månaden bor jag på Furuborgsvägen i marnäs. Kommer bli toppen! Längtar faktiskt! :) ska bli skönt att komma härifrån. Jag längtar efter mina kompisar så sjukt mycket nu, vill bara flytta på en gång. Sandra och Lukas kommer få massa besök i höst av tant madde ;) haha.

Jag har spelat tennis idag, med Stefan och brorsan. Var roligt! :)

Sen har jag varit till Volvo, för det lyste en glödlampa på instrumentbrädan, som Elias kallade för lamprelä. Ja, man blev ju nästan utskrattad när man kom dit och kallade det så. Ja det var inte svårare än att byta glödlampa för bromslyset. Så nu är det klart! Tänk att det ska behövas en tjej för allt ;) haha. ( Ja ja stefan var också med, men det räknas inte ;D ).

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Ska grilla lite när Elias och Stefan kommer tillbaka, de är och lämnar Volvon på rekonding (stavning?). Så den blir lite fin innan man ska sälja den :)
I höst kommer den så kallade cykel madde tillbaka ;)

Have a good day!

/ Madeleine


Ibland klagar folk bara för mycket!
Finns de som har det värre.

3 kommentarer

Anna Banana

07 Aug 2009 16:55

Underbart gumman! :) Glad jag blev när jag läste! :D

reb

07 Aug 2009 18:26

fan va kul madde :)

grattis :D

Jasmine

08 Aug 2009 09:36

Då blir vi grannar, samma trappuppgång & allt, i hela 12 dagar WOHO! Vad skönt att det känns bättre nu allting ps. vi kan cykla tillsammans ;) ds.

Kommentera

Publiceras ej