2 jobbdagar kvar!

2kommentarer

Idag har jag jobbat, 07.30 -13.30, så skönt att jobba korta turer :) När jag kom hem sov jag i 3 timmar, sjukt trött! Så det ska bli skönt att vara ledig 2 dagar nu. Sen har jag bara 2 jobb dagar kvar här i Falun. :) yeay!! Ska bli så skönt att få vara ledig lite. Har ju inte varit det  på 3 år, det blir ju så när man är vikarie.
Nu på kvällskröken fick jag något ryck och packade lite köksgrejer som man inte använder så ofta, och städade ugn och köksfläkt, så nu är de skinande rena. Så det blir inge mer matlagning i ugnen innan vi flyttat ;) Skönt att ha det gjort, bra att städa lite då och då. Blir det inte lika mycket sen när man väl har flyttat ut alla grejer.
Mammsen kommer även den 19.de och hjälper till att städa, tack älskade mamma! <3 älskar dig!
Nu regnar det massa, bara öser ner. Tycker synd om dig älskling, som tränar fotboll just nu! Men lite regn har väl aldrig någon dött av som man brukar säga..

Imorgon åker jag till Ludvika och där ska jag träffa mamma, ska skriva på papper på lägenheten. Sen ska jag kila till arbetsförmedlingen och skriva in mig där, så jag får min a-kassa. Sen ska jag vara hemma hos mamma och mysa. Träffa lite kompisar kanske. Jag blir iallfall kvar i Ludvika till onsdag em. Så om det är någon som vill ses, så hör av er :) Jasmine gumman, du kanske vill ta en fika med mig? :)

Förresten sitter och lyssnar på Joshua Radin, finns ingen bättre mys musik i sånt här regnväder!! Öppna spotify och lyssna, om ni gillar fin lugn gitarr musik så rekomenderar jag Joshua.
När jag lyssnar på Joshua blir jag att tänka på min och Elias tid tillsammans, den tar mig 2-3 år tillbaka i tiden. Precis när vi träffades så lyssnade du mycket på Joshua och jag minns så väl stunderna med dig när vi lyssnade på den här härliga musiken! <3





Saknar dig! Kom tillbaka :)

/ Madeleine

2 kommentarer

Elina

10 Aug 2009 23:03

Gaaaaah! Hemsk bild, iaf den vänstra delen av den.;) miss you <3

jennifer

11 Aug 2009 21:03

Ja det vore jätte snällt. jag förstår då ingenting på det där. Dags att ses snart igen! kramar

Kommentera

Publiceras ej