Trött!

1kommentarer

Trötter kan ni kalla mig idag, och säkert även imorgon. Men sen i helgen är jag ledig! :) ska bli så skönt! På lördag blir det då att åka till Ludvika, där det blir grillning med kompisarna. Tror även att jag ska passa på att svänga förbi jennifer en stund när vi ändå är i Smedjebacken, som ligger en bit utanför Ludvika för er som inte visste det ;) Kanske du vill vara med att grilla? Skulle vara kul! :D

Idag har jag jobbat 08.30-16.30. Kändes tungt att jobba så länge, är van att bara jobba till 13.30.. Men någon dag ska man väl jobba lite längre antar jag. Så man får känna på hur det är att jobba, haha. Men det kan man ju säga att jag har gjort. Jag har hela tiden trott att man jobbar 160 timmar i månaden när man jobbar heltid. Men tydligen inte. På vårt jobb är det 144, och jag har legat runt 140 varje månad ett tag nu. Inte konstigt att man är trött !

Är så trött att jag knappt orkade göra älsklingen en tjänst! Han bad mig kolla hans internetbank, hur mycket kosing det fanns kvar. Ni vet när man ligger sådär skönt i soffan under en riktigt mysig filt och är sådär riktigt mojsig och inte orkar gå upp. Exakt så kände jag mig. Men jag fick pallra mig upp i alla fall.

Nu ska jag åka till ica maxi och inhandla lite till frysen och kylen. Är nästan helt tomt i frysen. Har fiskpinnar och hamburgare med makaroner att välja på, haha! Så nu är det dags att handla.

Och idag kom min fina bikini på posten också! :) yeay! mamma har hämtat ut den eftersom jag beställde från hennes "användarkonto" :) Får prova den i helgen! Me like :D

Hej svejs! Puss

/Madeleine

1 kommentarer

Elina

26 Apr 2009 14:36

men trött!!! uppdatera!

Kommentera

Publiceras ej