Rufus 1 år!

0kommentarer

Idag blir min söta lilla kissemiss 1 år! :) Tänk vad tiden går fort, och vad han växer. Imorgon ska han få ett års spruta, ska då passa på att väga honom, han måste nog minst väga 5 kg, haha :) Han är som min lilla bebis, alla skriver om sina små söta barn som växer så det knakar, och jag får skriva om min kissekatt ;D

Idag har man delad tur på schemat, men första turen är redan avklarad :) Skulle egentligen slutat 12, men fanns inte mycket att göra, så jag fick åka hem. Inte helt fel! Så eftersom Elina har varit så hurtig och sprungit en tur idag, så måste jag också göra det. Ja jag måste! Så ska skriva klart detta inlägg sen ska jag ta mig en tur. Brukar springa hemifrån mig, runt Kolgårn, och så hem igen. Det är en helt perfekt runda, tar ca. 30 min, för min del :)

Nästa jobbtur börjar 15.45 och slutar 20.00. Riktigt skön tid! Mycket skönt att sluta 20.00, då är inte hela kvällen slut när man kommer hem :) Och imorgon är jag ledig! Då ska jag leka med Elina, ska bli trevligt!

Nej springa var det ja!

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej