Ny header!

3kommentarer

Nu har jag en ny header! Och det bästa av allt! Jag har gjort den själv :) Stolt ! :) haha. Den skulle varit lite längre, men det är ju första gången ju, då kan inte allt bli perfekt. Nu vet jag ju hur man gör också! Kan jag byta när jag vill.

Nu har jag jobbat klart för dagen och imorgon ledig dag, fy vad skönt! Och imorgon kommer älskligen hem igen, myyys! <3

Ska ta och göra mig en smoothie, så gott! Blandar banan, hallon och jordgubbar med vaniljyoghurt, smaskens!





Älskar dig Elias!

/Madeleine

3 kommentarer

Amelie

28 Apr 2009 21:47

Hej!! Haha, visste inte att du hade någon heller. Tack tack. Det ska jag! Puss

Anonym

28 Apr 2009 22:48

Duktigt av dig Madde!

Själv försökte jag med blogg.se men fattade nada utav alla datakoder. Du får bli vän med mig men jag har blogspot.com, men det kanske fungerar ändå? Fredrik trodde det iaf :)

Gratta Rufus från mig! Kramar Denice

Jennifer

29 Apr 2009 11:17

Denblev ju jätte bra. Jag har också setat och funderat på hur man gör, men det går ju inte. Vilket program använde du?

Kommentera

Publiceras ej