Möhippa!

1kommentarer

Igår lördag jobbade jag till 13.30, när jag slutat så kommer skjutsen som ska ta mig till möhippan! Therese som snart blir Fru Wrede var fin iklädd någon sorts klänning som var mode för ett X antal år sedan, haha! Resten av gänget var inte heller nå mode drottningar. Men ni ska inte tro att jag slapp undan bara för att jag var sen till möhippan. Nej ni, jag fick en sorts klänning, som var väldigt mönstrad i skrikiga färger, med långa ärmar och huva. Ja typ som en Kylie Minouge dräkt, fast mycket mycket mer mönster och gräsliga färger :) HAHA! Men kul var det! Bilder kommer senare, har ej fått dem än. Det var i alla fall riktigt kul, har aldrig varit på en möhippa förut, men denna satt gränsen väldigt bra :)


Imorse var man trött, men 07.00 ringde klockan, och man snoozade självklart lite grann. Jobbet gick bra och 13.30 fick man kila hemåt igen :) Hämtade Elias som varit i Borlänge och lanat. Väl hemma tog man sig en dusch och ringde även till ams, för att redogöra sökta arbeten. Efter ca 15 min i telefonkö kommer man äntligen fram. Skaffa fler telefonsupporter, jävla väntetid jämt!

Som ni vet så är ju tacos den maträtt vi äter med Stefan och Elina, så idag blev det tacos :) mums!

Nu har sällskapet åkt hem, men jag har världens bästa sällskap bredvid mig i alla fall <3 ;)


För ca 5 min sen frågar
Elias: "Jonte ringde väl dig i natt?"
Jag : "Nej, det gjorde han inte." (men för säkerhetsskull kollar jag samtalslistan)
Elias: "Jo han sa det."
Jag: "Jo han har ju fasiken ringt. Pratade jag med honom?"
Elias: "Ja, Jonte frågade varför jag inte svarade på mobilen, och du sa att jag var på lan."
Jag: "HAHA, VA?"

Som ni kanske förstår så kommer jag inte ihåg något ifrån att jag pratat med Jonte i natt. Jag måste ha svarat och pratat i sömnen. Får hoppas att jag var trevlig, för jag brukar inte vara det när någon ringer mitt i natten! Jadu herregud, minns inte ett skvatt ;D

Imorgon blir det jobb och sen städning av lägenheten, Rufus lossar så mycket hår :P Och på tisdag är jag äntligen ledig, då kommer kanske min mami hit :D

Tv:n kallar :)

Natti natti !



(Längtar till slutet av maj, vi 2 i solen :D )

/madeleine

1 kommentarer

Jennifer

21 Apr 2009 07:53

åh vad roligt med möhippa! Hoppas allt är bra med dig vännen. Kram

Kommentera

Publiceras ej