Måndag, dåligt väder, och superbra betalt på jobbet!

1kommentarer

Igår var Elina här och umgicks med mig :) Grabbarna hade lan här, så de var inte så sociala. Vi åt tacos som vi alltid gör med Stefan och Elina. Head var även med denna gång, trevligt med lite mer folk i vår tradition ;) Gjorde även en jättegod fruktsallad, måste vara nyttig ett tag framöver nu. Jag och Elina har bestämt att vi inte ska äta godis på ett tag, och om man bryter den regeln får man ge den andra 100kr :) haha! Inte för att det är så mycket pengar, men det räcker för att man ska hålla sig från godiset.
   Påtal om pengar, så tjänar man riktigt mycket kosing idag på jobbet :) Var en tjej som ringde sig sjuk och jag ville väldigt gärna jobba eftersom jag får Stor OB och kvalificerad övertid utöver min vanliga lön. Så har räknat ut lite snabbt att jag kommer tjäna 290 kr timmen ungefär :) NICE! Plus att jag jobbat imorse. Så ca. 2800kr på denna dag, före skatt. Inte illa pinkat :)
   Snart är vikariatet slut, 3 maj. Men sen får man jobba på schema från v. 26-33. Sen bär det nog av till en annan stad. Lutar mot Karlstad. Ska plugga till sjuksköterska, sen funderar jag på om jag ska plugga vidare efter det till Barnmorska eller ambulanssjuksköterska. Tror det kommer bli kul! :)
   Du och jag Elina, i slutet av maj :D yeay!

Nu ska jag vila lite innan jag ska tillbaka till jobbet.

//Madeleine

1 kommentarer

Elina

13 Apr 2009 17:40

Ja slutet på maj!! =D jag är för snäll jag! ;)

Kommentera

Publiceras ej