Längesedan nu!

1kommentarer

Nu var det väldigt längesen jag uppdaterade denna blogg. Har inte orkat! Jobbar jämt, det är iofs bra på ett vis :) men man blir så himla trött. Har aldrig varit så trött som jag är nuförtiden, ögonen börjar bli tunga redan halv 10 på kvällen. Men imorgon får jag sova ut! ska bli riktigt skönt :)

Det har iaf hänt en hel del sen sist. Som sagt, massa jobb. Elias mamma och syster har varit här och hälsat på. Jag har blivit lite mer blondin och har även besökt huvudstaden Stockholm. Jag och Elina åkte över en dag, det var en riktig höjdare :) Hittade massa fina saker som jag inhandlade. Kan lägga in lite bilder på det sen, nu är klockan så mycket så jag orkar inte.

Har precis haft en myskväll här hemma. Hade finbesök av Stefan och Elina, alltid lika trevligt att umgås med er! :D Såg filmen Marley and Me, den var bra, men lite långdragen. Men iaf värd att se :)

Nu blir det natti natti!
Sov gott!

/Madeleine

1 kommentarer

Jennifer

09 Apr 2009 16:22

Ja jag viill verkligen åka!! men det vore toppen om det är fler som har körkort eftersom det är en bit =)

Kommentera

Publiceras ej