Glad Påsk!

0kommentarer

Då var det dags att skriva lite igen. Är så himla dålig på att blogga nuförtiden, ingen motivation alls. Vad har hänt under den senaste tiden nu då, kommer knappt ihåg om jag gjort något roligt när man inte skriver så ofta. Jag jobbar och jobbar, skönt att ha tider så man vet att man får lön :)
   Jo i måndags efter jobbet åkte jag till Ludvika på en visit :) Sov hos mammsen och på tisdagen passade jag på att träffa lite kompisar och även mormor och morfar. På förmiddagen åkte jag till Smedjebacken, till min underbara vän Jennifer! Så himla kul att träffa dig! Var så sjukt längesen. Åh, du är så söt med din bebismage. Ni kommer bli världens bästa föräldrar! :D Efter jag varit hos Jennifer åkte jag hem till mor och åt lite mat, sen bar det iväg ner på stan igen, där jag träffade Sofia, som man inte träffat på ca. 1½ år. Det var också riktigt trevligt! Anna och Kine var också två stycken jag såg en stund. Och till sist men inte minst, åkte jag och bror min till mormor och morfar. Där fick vi kvällsfika och lite påskgodis :) Bar hemåt till mor en stund igen, sen runt halv 9 tiden drog jag mig hemåt Falun igen. Och Rufus var JÄTTE glad när jag kom hem igen :) och självklart hade jag köpt med mig 2 leksaker till min älskade hårboll :D som han lekte med hela natten i stort sett.
   Påskpyntat har man ju också gjort. Köpte lite fjädrar i olika färger och dekorerade lite kvistar, köpte även tabletter som man har på bordet, med fina kycklingar på. De var så söta och billiga så jag var tvungen att köpa dem :)
   Annars har jag inte gjort så mycket annat än att jobbat. Elias har varit i Stockholm måndag - onsdag.
   Jag har spelat tennis, och även fått en "tennispartner" eller vad man ska säga ;) Ska börja spela lite då och då, utöver träningarna. Ska bli riktigt kul! Ser verkligen framemot det. Sen måste man ju möta de kaxiga grabbarna, Elias och Jonte. Jonte är en riktigt kaxmört! Så jag ska ta ner honom på jorden snart :D HAHA! :)
   Har nyss haft besök av elias mor och syster, mfl. Trevligt! Åt lite mat och sen åkte vi och fikade på stan :) mysigt med folk på besök.

Nej nu börjar jag bli rastlös, så jag och elias ska hitta på något att göra nu!

Glad Påsk på er!
Puss /Madeleine

Kommentera

Publiceras ej