Fredag kväll!

0kommentarer

Då är det fredag igen, veckorna går så himla fort. Synd att man inte är ledig imorgon bara. Är sjukt trött på att jobba helg hela tiden, helst när alla andra är lediga. Men i varje fall så har jag inte gjort alltför mycket idag. Jobbade till 16.00, sen sprang jag en tur när jag kom hem. Sen skjutsade jag Elias till Borlänge, de lanar i helgen igen. HAHA, NERDS! :)
   Här sitter jag i alla fall nu och ska se på lite tv snart, och äta min ananas och dricka ramlösa blåbär :) mumsigt! Har precis fixat och donat här hemma. Har lagat våra hissgardiner som har varit trasiga ett tag nu ;P sen har jag satt upp nya gardiner i sovrummet :) köpte dem på city gross, jättefina :) Kul med lite nytt!

Nej nu ska jag kika på tv!
Ha en bra helg.

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej