En heldag med lillebror!

3kommentarer

Idag har jag varit ledig, väldigt skönt och välbehövligt! Vad har jag nu gjort på min lediga dag? Jo, min bror kom upp till Falun igår, kollade på film och mös. Så idag har vi varit på stan och shoppa, min bror behövde inhandla lite tröjor och så köpte han ett par fina puma skor på rea :) det är riktigt nice med rea alltså :) Jag och Jennifer blir helt tokiga när vi ser rea skyltar :D haha :)
   Har även varit iväg på step med Linda idag, riktigt kul! Sen när jag kommer hem ligger lillebror och sover i soffan, haha, så söt! :)
   Imorgon jobbar jag 16-21, en väldigt skön tid. De 5 timmarna kommer gå så fort, ska jobba i Tegel gruppen och där är det inte alltför mycket att göra, kommer bli skönt!
   Nu ska jag duscha, är så svettig och äcklig, haha ;)



Jag längtar till slutet av maj, då åker jag och Elina till solen !! :D Ska bli underbart skönt!

/Madeleine

3 kommentarer

elina

16 Apr 2009 10:48

sommar, sommar och soooooool!

Jennifer

16 Apr 2009 18:52

Haha, det är det första vi ser när vi kliver in i affären ;)

Cat

22 Apr 2009 21:07

Vart åker ni? Vi åker till mallorca 31 maj! =) kram

Kommentera

Publiceras ej