090429

2kommentarer

29 April idag, gud vad tiden går fort. Idag har jag en del planerat. Först nu 11.20 ska vi till vetrinären, Rufus ska få en spruta. Sen bär det av hemåt igen, då jag och Elina ska färga håret på varandra :) Spännande! haha ;) Så förhoppningsvis är man blondin efter denna gång, så skönt att inte vara brunett, slippa färga håret varenda månad. För jobbigt för att jag ska tycka det är värt det. Nya och fräscha i håret åker vi mot Borlänge för att äta, och gå på kupolen. Det ska bli så skoj! Glad att jag har dig Elina :) <3

nej nu måste jag fixa till mig lite.

Puss



/Madeleine

2 kommentarer

elina

29 Apr 2009 14:21

Ja riktigt snygga i håret far vi till borlänge! kärringen och du! haha! Får hoppas på att ditt blir lite bättre än mitt! Nu börjar jag bli hungrig så skynda på! =) Puss

Jennifer

29 Apr 2009 20:02

har du det programet? Är det nåt man kan skicka över?

Kommentera

Publiceras ej