090426

0kommentarer

Söndag idag och det har faktiskt varit en bra söndag. Det är sista dagen på veckan och de brukar alltid vara så tråkiga. Men idag kom mamma och Richard och hälsade på, gick på stan och kikade. De hittade lite grejer att inhandla :) Sen åkte vi hem till oss och åt lite mat, och umgicks, trevligt!

Igår var det lördag och jag var ledig, skönt! :) Dagen spenderades i Ludvika. Solade och åt mat hemma hos mamma, fy vad skönt att kunna vara ute när det är fint väder. Skulle verkligen uppskatta en balkong i denna varma lägenhet. Det var i alla fall jätte skönt, mamma och jag solade, och richard passade på att tvätta bilen. Ja, man fick lite färg på den lilla stund man satt i solen :) måste ju få lite färg innan man åker till Grekland och får lite mer färg :) Maten bestod av grillad öring, potatis, kött, sås, morötter och potatissallad! Mums, vad gott!
Åkte till pappa och hälsade på en stund också :) var så himla längesen, måste bli bättre på att hälsa på er. Börjar bli så fint där ute nu så, har kommit långt på renoveringen nu :) Pappa och Doris, har skaffat en liten vovve, Nelly. Hon är en 11 månaders stövare, så söt så.

Vid 6 tiden anlände vi till Smedjebacken, där vi skulle grilla med lite kompisar. Det var mest killar, men det anade jag från första början. Det brukar vara så, haha! Till en början var det roligt, men sen blev det kallt. Jag skjutsade in Niclas, Kricke och någon brud till Ludvika. Sen när jag kom tillbaka hade gänget förflyttats sig till ett radhus. Varmt och skönt! Var där någon timme, sen bar det hemöver till Falun.
Men man kan undra, var tog paret Stefan och Elina vägen denna kväll? Det är den stora frågan. Har för mig att de sa de skulle komma efter deras middag. Men jag såg inte skymten av dem. Var det någon annan som gjorde det? ;) Haha! :P

Nu kallar tvättstugan igen.

Ledig imorgon också! Så himla skönt! :)

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej