Karlstad stadslopp

0kommentarer

Igår var det dags för Karlstad stadslopp. Jag hade anmält mig till 10 km distansen. En distans som jag inte sprungit sen förra året. Har lagt ner mer tid på simning och gymmet.
Var peppad och nervös (vilket jag alltid är inför lopp). Hade en tjej från I2 IF triathlon med mig, fram till ca 6 km där tog det bara stopp. Men tog mig i mål på under timmen, så det är godkänt för första milen för i år. Nu blir det dock mer löpning framöver.

Ett tips till er som tävlar en del, köp ett racingbälte att ha nummerlappen på! :) man slipper säkerhetsnålar som förstör kläderna och mycket smidigare :)

Idag har solen skinit fram tills nu. Nu är det mörka moln och SPÖregn, men hann iaf sola litegrann. :)

Ska snart bege mig till Ikea och sen gymmet med Malin. :)
En bra söndag helt enkelt!


Har beställt dessa träningshandskar inför hinderbanan i slutet på juni. Nu halva priset, endast 150kr. Och väljer man att hämta ut dem på en stadium butik är det ingen frakt kostnad :)

/M

Kommentera

Publiceras ej